Przejdź do treści

MGR Michał Jeżowski projektant komercyjny

wykładowca akademicki

W ramach 10 lat pracy tworzyłem projekty dla ponad 100 firm, instytucji publicznych czy fundacji. Moje motto to: “aby być profesjonalistą poznaj branżę klienta przed rozpoczęciem projektowania”.

Grafika to nie tyle tworzenie czegoś ładnego, to bycie odpowiedzialnym i zdolnym do rozwiązywanie problemów.

Problemów odbiorców naszych projektów niezależnie od tego czy jest to ulotka, katalog, czy identyfikacja wizualna

Realizacje komercyjne uczelni i organizacji publicznych

Gra planszowa dla Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania

PROBLEM: STWORZYĆ NARZĘDZIE DO BADANIA KOMPETENCJI W KLASACH 1-3

ROZWIĄZANIE: W ramach projektu wykonałem narzędzie do badania kompetencji cyfrowych w klasach nauki wczesnoszkolnej. Gra planszowa stworzona na bazie badań i potrzeb grup zainteresowania czyli uczniów i nauczycieli.

Wydarzenie rozrywkowe dla Politechniki Rzeszowskiej.

Organizacja + realizacja + grafika


PROBLEM: ZAPROJEKTOWAĆ I ZREALIZOWAĆ WYDARZENIE INTERAKTYWNE, KTÓRE PRZYCIAGNIE STUDENTÓW NA DNIACH OTWARTYCH

ROZWIĄZANIE: W ramach projektu zaprojektowałem graficznie, wykonałem i przeprowadziłem grę teleturniejową dla gości uczelni. Dopasowałem wydarzenie do studentów, system z nagrodami, jednym słowem impreza, której
nie zapomniał nikt kto na niej był.

Regularnie materiały graficzne dla polskiej sieci piekarni w Wielkiej Brytanii.

PROBLEM: STWORZYĆ OPAKOWANIA, MATERIAŁY GRAFICZNE, POS, PASUJĄCE DO BRANŻY I SPÓJNE W WIZJĄ WIELOLETNIEJ MARKI

ROZWIĄZANIE: W ramach współpracy realizowałem przeróżne projekty zawsze biorąc pod uwagę potrzeby marki i specyfikę brytyjskiego rynku spożywczego.

Przeróżne realizacje dla ponad 100 firm w Polsce i Europie.


PROBLEM: TWORZYĆ MATERIAŁY ODPOWIEDNIE DLA BRANZY
I KONKRETNYCH KLIENTÓW W SZEROKIM ZAKRESIE BRANŻ

ROZWIĄZANIE: Jestem otwarty i tego uczę swoich studentów.
Aby tworzyć profesjonalne projekty nie jest potrzebny ani talent ani poczucie piękna. Niezbędne jest natomiast empatyczne podejście do branży klienta, otwartość na rozmowę i komunikację, szukanie rozwiązań pasujących
do konkretnego projektu.

Dobry projektant najpierw słucha, potem tworzy.

Zajęcia projektowanie, które prowadzę dopasowuję do potrzeb grupy i ich poziomu.


Wychodzę z założenia, że grafika i projektowanie to wysyłanie przekazów. Im więcej wiemy o odbiorcy naszych dzieł tym większa szansa aby projekt był profesjonalny. Tworzenie dla samego piękna to grafika amatorska, profesjonalizm wymaga czegoś innego.

W czasie ostatnich lat przeprowadziłem ponad 1000 godzin lekcji i szkoleń
z dziedziny grafiki. Na przestrzeni tego czasu starałem się bardziej zrozumieć problemy z jakimi spotykają się młodzi projektanci w tych trudnych czasach.

Chcesz zarobić pieniądze tworząc grafiki komercyjne?

Nasze warsztaty grafiki komercyjnej to świetna okazja, żeby nauczyć się tworzyć profesjonalne projekty graficzne i zarabiać na tym pieniądze.

Podczas naszych warsztatów nauczysz się, jak projektować grafiki reklamowe, plakaty, ulotki itp. Dowiesz się też, jak pracować z najpopularniejszymi programami graficznymi i jak tworzyć projekty spełniające oczekiwania klientów.

Nie musisz mieć doświadczenia z zakresu grafiki, nasze warsztaty są przeznaczone dla osób początkujących. Wystarczy, że masz chęć nauczenia się nowych rzeczy i zarabiania pieniędzy tworząc grafiki komercyjne. Nie zwlekaj, zapisz się już dziś i rozpocznij swoją przygodę z grafiką komercyjną!